látogató
számláló
Szállítási információk | Viagra Cialis

Szállítási információk

Megrendelés, rendelés tájékoztató.

Fizetési módok, termék átadása-átvétele

Megrendelés, rendelés tájékoztató.A rendelését az alábbi módon lehet megfizetni továbbá átvenni:

előreutalással egy megadott bankszámlaszámra: így a legmérsékeltebb az ára, mert a házhozszállítási, csomagolási, valamint más költségeket mi fizetjük.

Postai utánvétellel a küldemény kézhez kapásakor a postá(s)nak kiegyenlíteni az utánvétel díját, azzal összefüggésben, hogy a postástól magától veszi át a terméket, illetve a postán. Az utánvétel összeg kifizetésekor kapja kézhez a megrendelt termékeket.

előreutalással való fizetés amellett birtokba vétel: az előre történő utalás abból a aspektusból lehet előnyösebb, hogy ilyenkor a postaköltséget cégünk fizeti, ekképp sokkalta olcsóbban megveheti az árucikket. Midőn megérkezett az összeg hozzánk, akkor aznap feladjuk a terméket, ekképp 48-72 óra alatt elvégezhető a folyamat, amellett jutányosabb is.

előre való utalásnál kérjük küldjön a Kapcsolat menüpont segítségével egy levelet és mi rögtön megírjuk azokat az adatokat e-mailben az Ön számára, amire utalni ajánlott a termék árát. Utalás közleményének rubrikáiba adja meg pontosan azt a nevet, irányítószámot, mint amit a rendelésben is megadott nekünk, ekképp könnyebben be tudjuk azonosítani. A termék nevét kérjük, soha ne írja be az utalás közleményében, egyedül kizárólag a nevét amellett irányítószámát írja be, azt, amit a rendelés alkalmával megadott!

Rögtön, amikor megkaptuk az utalást (ez általában pár óra, illetve maximum 1 nap), arról telefonos rövid üzenetben tájékoztatnak minket, és úgy aznap már fel is adjuk az árucikket ajánlva, utánvétel nélküli levélként, amely 1, illetve legfeljebb 2 nap leforgása alatt minden bizonnyal eljut Önhöz, persze titoktartó csomagolásban.

Postán történő vagy futárral kiszállított utánvétellel bonyolított kifizetés és birtokba vétel: Az utánvéttel bonyolított kifizetési lehetőség a legismertebb és leggyakoribb. A postás a megrendelt címre szállítja ki az árucikket azonfelül az utánvételi összeg kiegyenlítésekor átadja azt az Ön kezébe. Többnyire elmondható, hogy 20 000 forintig bezárólag 1-2 dobozos igénylés esetében elsőbbségi felárral postázott termékek valamennyi kiszállítási, és más egyéb költsége csupán 1500 forint. Ez összeg felett, valamint a küldemény tömegének emelkedése végett, esetleg 1800-2100-2700 forint is lehet a többlet fuvar összeg. A rendeléskor ezt a fuvar díjat hozzászámítja a számlázó rendszerünk az áru eladási árán felül, ekképp látja Ön is, hogy részletesen mennyi is lesz majd a postaköltsége, így az áruval együtt kereken mennyit fizet majd.

A postai utánvétel, vagy postai utánvét szókapcsolat azt jelenti igazából, hogy az eladó ráír a csomagra egy utánvételi árat, amit akar, hogy a megrendelő az átvétel alkalmával kiegyenlítené. Az utánvéti összeg jelen esetben a termék fogyasztási árából, a postaköltségből, azonfelül a csomagolás költségéből áll össze. Érthetően ez az utánvételi ár a vásárolt árucikket plusz költségekkel növeli, amit a vevőnek szükségeltetik kifizetnie. A postai utánvétellel való fizetés esetén a szállítónak kell odaadni a küldeményen látható utánvéti összeget, és így a terméket megkapja. Amennyiben nincsenek otthon a címen, otthagy egy értesítőt. A következő verziója a postán maradó utánvételi csomag, melynél a postán marad a csomag, nem kerül kikézbesítésre és minekutána Önnek nem szükségeltetik a saját adatait megadnia az igényléskor, ezért nem fogják értesíteni a postahivataltól, hogy csomagja érkezett, eszerint Önnek szükséges besétálnia a a megadott postacímre továbbá leróni az utánvétel díját. A postahivatalban maradó küldemény szervezése azért nem ennyire könnyű, ha így kívánja kérni a megrendelését, feltétlenül olvassa el a következőket, mert feltéve, hogy már többször rendelt ekképp, akkor is megváltoztak a kézbesítés követelményei, amit itt olvashat részletekbe menően.

Szállítás postahivatalban maradó csomagként

Kérjük, mindenféleképpen böngéssze át e postahivatalban maradó ismertető szöveget, mert lehet, hogy Ön már többször is igényelt postán maradó terméket és minden rendben történt, viszont nemrégen nagymértékben megváltoztak a postahivatalban maradó csomagok módjára létrehozott szabályok!

Ez többnyire a legbonyodalmasabb átvételi mód a megfigyeléseink alapján, nagyszámú ok miatt is.

A kisposták, vagy a plázákban, vagy bevásárló központokban működő posták nem foglalkoznak postán maradó küldeményekkel, ezért azt visszajuttatják a faladójához. Azt ajánljuk, hogy a szóban forgó város, vagy település főpostájára címezzék a megrendelt terméket, hogyha kivitelezhető, és így máris jóval kevesebb nehézség fordulhat elő az átvételnél. A postakeresűben az olyan kicsi posták, illetve plázák- üzletközpontjainak postái is benne vannak, ahol nem foglalkoznak postán maradó csomagokkal, ezért kérjük ne ezt, hanem a nagyobb (fő)postákat válassza ki!

Sokan nincsenek tisztában azzal, hogy a postahivatalban maradó küldemények esetén semmilyen értesítést sem kapnak a postahivataltól. Nem is tudnák hova küldjék az értesítőt, mert az Ön saját címét nem is adta meg a rendeléskor, hanem pusztán a postahivatal elérhetőségét, amit a postakeresűben választott. Ezt tetézi még, hogy többször azt válaszolják a postára besétáló személynek, hogy nem is küldték el, vagy nincs meg. Ilyenkor kérjük, írjon nekünk a KAPCSOLAT menüponton át egy üzenetet, ahol mi válaszlevélben elküldjük Önnek a megrendelés folyamán kijelölt küldeményt azonosító számot. Így már bizonyára át fogják adni Önnek az ajánlott csomagját, amibe az árut csomagoltuk.

A postán maradó küldemények beérkeznek a főpostára /1-es számú posta/, és ha Ön nem oda kérte postahivatalban maradóként, akkor átviszik az Ön által megadott elérhetőségű postahivatalba az Ön megrendelt küldeményét. Amennyiben a főpostára kérte, akkor ott várja Önt a főpostán.

alapvető teendők: A postán maradó csomagoknál soha semmilyen esetben sem hagynak Önnek értesítőt, így Önnek muszáj az igényléstől számított egy-két napon belül befáradnia a jelzett című illetve számú postára a szóban forgó városban vagy településen. Feltéve, hogy hét munkanapon belül nem fárad be a postára, abban az esetben a csomagot visszajuttatják a feladóhoz. Ha a postán azt közlik, hogy nem érkezett ilyen küldemény, vagy eltűnt, olyankor a küldeményt azonosító RAG szám megadása után minden bizonnyal megoldódik a panasz! Eme számot a KAPCSOLAT menüponton keresztül egy üzenetben kérje vállalatunktól, és mi továbbítjuk Önnek a lehető leghamarabb.

Legfontosabb baj a postahivatalban maradó küldeményeknél hogy a beérkezett küldeményt (levél alakjában) nem mindig találják meg elsőre a postán, csupáncsak egy bizonyos küldeményazonosító /RAG/ számmal, amivel az összes feladott csomag útvonala követhető. Az úgynevezett RAG szám adatai szerint már teljes valószínűséggel meg fogják találni a szóban forgó postahivatalban az utánvételes ajánlva feladott csomagját, és átadják Önnek az elvileg „még be sem érkezett” küldeményt.Sokszor a postán a kevéske ösztönzés azonfelül a kis bérek következményeképpen, hogyha nincs kimondottan szem előtt a szóban forgó küldemény, abban az esetben szívesebben azt állítják Önnek, hogy nem jött meg, vagy nem találják. Ezért fontos a küldeményazonosító RAG szám, ami egyúttal egy küldemény nyomon követési szám. Eme számot a KAPCSOLAT menüponton keresztül egy üzenetben kérje el tőlünk.

A megrendelést követő napon az áruja mindenkor postázásra kerül a du. 4 óráig lebonyolított rendeléseknél. A délután 4 óra utáni rendeléseket, hogyha még van kapacitásunk, abban az esetben képesek vagyunk teljesíteni, ámde amennyiben nem sikerül, akkor másnap kerülnek kiküldésre. A feladott bármely küldemény teljesen egyedi küldeményazonosító RAG számot kap, emiatt megtalálható a postahivatal számítógépe alapján.

A postán maradó rendelés utáni napon, megírjuk Önnek ezt a nyomkövetési számot, ámde e nélkül is befáradhat a postára és kikérheti a csomagját, hogyha rendes ügyintézők vannak szolgálatban, akkor megkeresik Önnek percek alatt és így birtokba veheti.

Ha valamely okból mégsem írnánk meg ezt a bizonyos küldeményeket azonosító RAG számot e-mailben, akkor legyen szíves, vegye fel velünk a kontaktust, amennyiben bement a postahivatalba és ott azt állították Önnek, hogy nem érkezett meg a csomag, vagy nem találják. A KAPCSOLAT menüponton át írjon számunkra egy rövid üzenetet!

Ezért olyan alapvető fontosságú, hogy valós levelezési címet valamint telefonszámot adjon meg, hogy a kapcsolatfelvétel lehetséges legyen. Netalán ilyen postázási panasznál fel tudjuk Önt hívni, amennyiben nem válaszol az üzenetünkre.

Hazaszállítás hagyományos postai utánvétellel, címre való kiszállítássalHazaszállítás hagyományos postai utánvétellel, címre való kiszállítással

A hagyományosnak valamint leggyakoribbnak mondható postai utánvételes küldemény címre történő kivitele során a szállító kis értéknél (100 000 Ft-ig) kihozza a csomagot a lakásra, és ott a csomag átvételekor ki tudja egyenlíteni a postai szállítás díját a vásárló oly módon, hogy ott rögtön a futárnak kifizeti az utánvételi árat. Az utánvét összege a megrendelt termék(ek) összegéből, a posta- utánvétes, azonfelül csomagolási kiadásokból tevődik össze. A rendelésekoregyébiránt mindenkor odaírjuk a kiküldési összeget is részletezve, így elolvashatja, hogy a rendelt terméken felül mennyibe kerül a kiszállítás.

Lakcímre történő kiküldéskor utánvét alkalmával, hogyha nem talál senkit a megadott címen a postás/szállító, illetve nagyobb értékű az utánvét ára, akkor többnyire a helyszínen hagy egy értesítést a postaládában.

Sajnálatosan azt kell tapasztalataink alapján állítanunk, hogy a házhozszállítási gyakorlat nem mindig ideális, előfordul, hogy értesítőt sem hagynak a helyszínen a postások/futárok nem tudni milyen okból, és ilyen esetekben azt a küldeményt, amit mi adtuk fel visszaszállítják cégünkhöz, mert Ön nem is tud a csomagunk kiérkezéséről, miután nem kapta meg róla az értesítőt, hogy ott járt vele a postás vagy a futár. A megoldás az, hogy az igénylést követően 48 órával legfeljebb, ha nem kézbesítik ki az adott lakóhelyre a küldeményt, akkor fel kell adnia nekünk egy üzenetet a KAPCSOLAT menüponton keresztül. Ezután a küldeményeket azonosító /RAG/ számot átküldjük Önnek és ezzel bizonyosan megtalálják a postahivatalban.

Bármilyen nehézség, illetve két napnál régebbi igénylés esetében, amennyiben nem vehette át a küldeményünket, akkor kérjük, vegye fel velünk a kontaktust úgy, hogy ír egy levelet a gondjáról a KAPCSOLAT menüpontra kattintva!

Kiszállítás előreutalásnál

Amennyiben Ön előre utalta nekünk az árucikk(ek) összegét, akkor az utalás jelentkezését követően, aminél rövid szöveges üzenetben értesítenek minket, még rögvest aznap kiküldjük a küldeményt. Az árucikket sima külső hatásoktól védett fóliás nem átlátszó továbbá nem kitapintható borítékba zárjuk, és nem jelezzük, mit tartalmaz. A diszkrét csomagunk ajánlva fog feladásra kerülni utánvétel nélkül.

Ha esetleg nem volt otthon és így a postás vagy a futár nem tudta átadni, olyankor ott hagy egy értesítőt a Ön postaládájában. Ezzel kívánatos bemennie a postára és birtokba venni a fizetés nélkül átadott diszkrét dobozú ajánlott levelét.

Hogyha nem lett bedobva értesítés azonfelül már több napja igényelte az árut, olyankor bizonyára a postás/szállító nem hagyott a helyszínen értesítést Önnek, viszont a postahivatalban benn lesz a küldemény. Ha így se képesek megtalálni, juttasson el cégünknek a KAPCSOLAT menüponton át egy üzenetet és segítünk Önnek! Az utaláshoz szükséges fizetési információinkat ennek az oldalnak a tetején olvashatja a Fizetési módnál.

Kézbesítés gyorsasága, időtartama, külön sürgősségi szolgáltatás

A hazaszállítás idejének csökkentése, azonfelül a tisztelt vásárló mennél jobb kiszolgálása cégünk lényegbevágó szabálya! viszont az alacsony postázási költségeket alapul véve a magyar posta árai és gyorsasága a mértékadó, illetve a futárszolgálat.

A du. 4 óráig feladott rendeléseknél még azon a napon végbemegy a dropship, tehát a küldemények közvetlenül a vevőhöz való kiküldése. Így az aznapi postára való feladásnál a postahivatal egy-két nap leforgása alatt szavatolja a küldemények célba juttatását a teljes Magyarország területén belül. Ez az időtartam nem pusztán elméletben, hanem gyakorlatban is betartható. A szállítmányozási szakszolgálatok (futárszolgálatok) 24 órás teljesítést vállalnak.

Az összes csomagot alapvetően normál elsőbbségi külön szolgáltatással kérjük, melynek többlet ára nem éri el a 90 forintot sem.

A rendelő kérhet postai külön sürgősségi ellátást is (EMS), mely szavatolja, hogy a még aznap leadott igényléseket másnap a szállító cég 5600 forintos díj fejében a nagyobb városok településein reggel 9-re a kisebb méretű települések esetében maximum déli 12 óráig kézhez juttatja.

A postahivatal normál elsőbbségi szolgáltatása nem jelenti bizonyosan a rákövetkező napi átadást, így hogyha bárkinek feltétlen szüksége van másnap a csomagra, abban az esetben kérhet extra sürgősségi ellátást úgynevezett EMS ellátást, amely esetében a postahivatal biztosítja a másnap déli 12 óra előtti kézhez juttatást.

Postai kiszállítás díja, utánvételes díj, csomagolási kiadások a rendelésnélPostai kiszállítás díja, utánvételes díj, csomagolási kiadások a rendelésnél

A postahivatali utánvétes kifizetés egy borsosabb árú lehetőség, tudvalevőleg az áru árán felül a postázás díját is a megrendelőnek kell kifizetnie, nem úgy, mint az előreutalásnál, mert annál vállalatunk felvállalja az összes hazaszállítási valamint az egyéb hozzá járuló anyagi terheket.

A kézbesítési, csomagolási, vagyis utánvéti költség összege többnyire nem túl nagy értékű küldemények esetén legfeljebb 1500 Ft.

Az értékesebb, ezért némileg súlyosabb küldemények esetén 1800-2200-2700 forint is lehet, azonban az igénylésekor a kézbesítési árat odaírjuk pluszban a termék költségén kívül, eszerint részletesen tisztában lesz azzal, hogy mennyi lesz az egész igénylése összeadva.

A rendeléshez tartozó szállítási, utánvételes, csomagolási összes árat, ami pluszban hozzáadódik a termék árához, azt a megrendeléskor a számítógépes rendszer kimutatja az Ön számára.

A lehető legjutányosabb továbbá legoptimálisabb hazaszállítási módszert kínáljuk fel az Ön számára a legnagyobb tapintatosság betartásával.

bajok és teendők az átadással, kiszállítással összefüggésben

Magától értetődően a szállítást valamint a postázást is emberek teljesítik, ezért olykor hibát véthetnek. Ezzel nem lehet probléma, végtére is minden bosszúságra létezik problémaelhárítás a lehetséges kellemetlen problematikák kivédésére.

Nem azt a fajta illetve mennyiségű árucikket találta a küldeményben, mint amit kiválasztott a megrendeléskor

Minekutána internetes kereskedésünknek minden nap több száz rendelést kell teljesítenie, eszerint néha előfordulhat, hogy valamely figyelmetlenség folyományaként akaratlanul nem annyi mennyiségű vagy nem azt a terméket tesszük bele a csomagba. Ennek természetesen igen kicsi a valószínűsége, viszont, hogyha ez megtörtént Önnel, abban az esetben sincs baj, tudniillik nincs egyéb tennivalója, mint a weblap alján található üzenetküldő panelen eljuttatni nekünk egy reklamáló üzenetet, amit mindjárt kivizsgálunk még azon a napon, és ha így történt, abban az esetben kiigazítjuk a tévedésünket magától értetődően díjtalan.

Az árucikket széttörve illetve kiszakadva kapta meg a borítékból elővéve

Sajnos a kiszállítás esetén a nem jól kezelt valamint házhozszállított küldemények bizony kárt szenvedhetnek. Ezekre a hibás csomagokra a Magyar Posta vállalja a biztosítékot, vállalatunk nem fog kárpótlást leróni az egyéb futár cégek által keletkezett károkért.

Az ilyen panasz átlagban pusztán eléggé ritkán alakult ki, pedig a megrendelők szóltak, hogy a levél /bliszter/ el van szakítva, ámde attól még egyáltalán nem volt baja a gyógyszernek, eszerint nem óhajtottak a feltehető kicsi baleseteken rágódni.

Nem kapta kézbe a küldeményt időben

Cégünk nagyon ügyel a villámsebes, aznapi dropshipre (kiküldésre), így naponta feladjuk a délután 4-ig kivitelezett igényléseket. Ezeknek 1 illetve maximum 2 nap leforgása alatt meg kellene érkeznie az egész hazánkon belül bármerre. Amennyiben két nap alatt nem jutott hozzá a küldeményéhez, olyankor mindenféleképpen jelezze ezt számunkra oly módon, hogy a Kapcsolat menüponton át egy üzenetet küld a panaszáról, amelyben jelölje meg, hogy milyen jellemzőkkel amellett milyen árucikket rendelt, ami eddig nem érkezett meg.

Annak, hogy vajon miért nem kapta meg a küldeményét, véleményünk szerint az alant olvasható okai lehetnek:

• Nem kapott róla értesítőt, emiatt nem fáradt be érte a postára, és hozzánk visszaküldték a küldeményt. Ez rendszerint a postán maradó küldemények esetében történhet meg, illetve akkor, hogyha a településen az utánvétet végzCsomagkihordó postás vagy szállító továbbá a szokásos postás egészen más. Így feleslegesen panaszkodik a már netalántán régen ismert postásánál, merthogy nem is ő végzi az utánvétes csomagok hazaszállítási munkáját. Még szokásos lakáscímre történő kiszállításnál is lehetséges esetenként, hogy nem hagynak üzenetet, ezért Ön nem szerez tudomást a csomagról és így néhány nap leteltével visszajuttatják a feladójához.

Azt javasoljuk, hogy mindenféleképpen írjon üzenetet nekünk, ha az igényléstől számítva maximum 2 munkanapon belül nem kapta kézhez az ajánlva feladott utánvételes küldeményünket, és akkor mi eljuttatunk Önhöz egy nyomkövetési számot (ún. RAG számot), amivel már be tud menni a postahivatalba és odaadják Önnek értesítés nélkül is a küldeményt. Tehát 2 napnál tovább semmiféleképpen se várjon, hanem írjon nekünk a Kapcsolat menüpontra kattintva egy pár soros üzenetet!

• A csomag a postahivatalban elkallódott. Ilyenkor Önnek éppen úgy tudatnia kívánatos velünk, hogy a küldeményünket nem kapta kézbe. Mi utánanézünk, és feltéve, hogy eltűnt a termék, akkor ennek az összegét a posta vállalatunknak megadja, ámde már aznap, amikor ezt megtudtuk és megerősítést nyert, hogy elkallódott, akkor mi rögvest elküldjük az Ön számára még egyszer az igényelt árut és az azt követő napra alighanem meg is érkezik.

Ilyenre különben csak egyszer volt mostanáig precedens. Az a fő, hogy ha nem érkezett meg a küldemény, abban az esetben mindenképpen írjon nekünk, mert abban biztos lehet, hogy elküldjük aznap adu. 4 óráig kitöltött rendeléseket!

• Nem lett kiküldve a küldemény.

Internetes kereskedésünknek mindig rendelkezésre áll raktáron akármely mennyiségű árukészlete, eszerint már-már garantált, hogy nem történhet meg, hogy elfogynak a gyógyszerkészítmények, valamint nem áll módunkban postázni a kért árucikkeket. Netalán megtörténhet az, hogy a rendelés feladását követően valamelyik levelezési rendszer nem küldi át a rendelést számunkra. Ilyenre még nem tudunk egyetlen precedenst se.

 

Küldemény nyomkövetési illetve küldeményazonosító szám, ún. RAG szám elküldése az Ön számára elektronikus levélben, ha nincs meg a csomag

Hogyha azt az információt kapja a postástól, vagy a postától, hogy semmiféle csomagja nem jött Önnek, abban az esetben majdnem bizonyos lehet abban, hogy a postán elhányódott a küldemény. Ekkor egy ún. küldeményeket nyomon követő RAG számot kérnek a megrendelőtől, mert az összes küldeménynek van egy saját azonosító száma, ami alapján már kikeresik az Ön csomagját a postán a számítógépükbe beütve. A küldeményazonosító RAG szám felmutatását, illetve bemondását mindenkor a postán ajánlott elvégezni, és nem a postásnak/szállítónak mondani, hogy keressen utána.

Eme küldeményeket nyomon követő szám mindig két betűvel kezdődik valamint 14 számból álló számsor követi. A két betű, mellyel kezdődik, az „RL” valamint utána 14 db szám.

A csomagját du. 4 óráig bejelentett megrendelésnél még azon a napon postázzuk, és 1 vagy 2 nap alatt már át is veheti. Feltéve, hogy maximum két nap múlva nem érkezett meg, akkor mindenféleképpen küldjön nekünk a Kapcsolat menüpontban egy levelet a panaszával – adatainak feltüntetésével, és akkor mi mindjárt válaszolunk azonfelül elküldjük Önnek ezt a küldemény nyomkövetési RAG számot. E RAG számmal be tud fáradni a postára, ahol így már a számítógépes adatbázisba beütve egyértelműen tudni fogják, milyen csomagról van szó, azonkívül előkeresik az Ön számára.

Diszkréció, csomag kinézete- külleme

Gyógyszerkereskedésünk nélkülözhetetlen kívánalma a titoktartás! Az igénylése semmiféle esetben se fog kiderülni harmadik fél felé, azt harmadik félnek nem adjuk át. A legtöbb vevőnek jókora zavartokoz, hogy hova is rendeljék a csomagot, nehogy akárki is rájöhessen. A szüleivel vagy egyéb közös háztartásban él valakivel és emiatt nem akar kényelmetlen kérdezősködéseket, eszerint bukkan fel a kérdés, hogy hová küldessem a csomagot?

A megoldás eléggé egyszerű amellett magától értetődően a legtitoktartóbb. A postára postán maradó csomagként. Az okból is olyan egyedülálló ez a mód, mert így Önnek még a saját lakcímét sem kell számunkra megírnia, hanem mindössze a postahivatalnak a számát illetve a címét (minden település főpostája az 1. számú posta), melyet a postakeresűnkből tud kijelölni. Azért ez nem ennyire egyszerű, jó egynéhány ismeret azonkívül tennivaló van a postán maradó csomagoknál. Hogyha postahivatalban maradó csomagot kíván igényelni, azaz hogy, hogy a postán benn maradjon a csomagja és ne küldjék ki, akkora következőket okvetlenül tanulmányozza át alaposan: szállítás postahivatalban maradó csomagként!

A csomagolás illetve a levél kinézete

A kiküldött csomagok külseje azonfelül formája végtelenül puritán, semmi nem jelzi a tartalmát. A feladója egy magánszemély lesz a kínos kérdések mellűzése miatt. A csomagot szokásosan mint levelet adjuk postára, mert eszerint olcsóbb a csomagénál. A küldemény (levél) egy bélelt levegő buborékos boríték, melyet nem lehet kitapintani sem, azonfelül ekképp nem szokott sérülni sem a levél tartalma, nálunk például a készítmények.

A mérsékeltebb értékű illetve súlyú- illetve méretű megrendeléseket tehát egy kibélelt levélben küldjük, melynek kinézete az alábbi képen látható:

A komolyabb értékű, vagy súlyosabb, nagyobb méretű igényléseket kartondobozban adjuk fel.

Amikor felhívjuk Önt a megrendeléskor adott telefonszámon

Az igénylésben megadott telefonszámon csak teljesítési, hazaszállítási bonyodalmak alkalmával telefonálunk Önnek a legvégső esetben, ha leveleinkre nem felel semmit. Az igénylés elfogadása miatt semmiképpen se értesítjük telefonon, hanem kizárólag egy visszaigazoló e-mailt írunk az Ön számára.

Még abban az esetben hívnánk fel Önt, ha sürgős kiszállítást szeretne másnapra. Ha tán a megadott igénylési információk hiányosak, aszerint nem tudunk eleget tenni a megrendelésnek. A hívásnál mindig a megrendelést lefolytató személyt kérjük telefonhoz, azaz megbizonyosodunk arról, hogy ki az, akivel beszélünk, valamint amennyiben a neje illetve a barátja venné fel a telefonját (mobilját), akkor ne idegeskedjen csupáncsak egy téves hívás voltunk rejtett számról, amit nem is tudnak visszahívni, illetve visszakeresni. Ebből Önnek nem származik bosszúsága! Így a tapintat 100%-os.

 

Garancia

Gyógyszerforgalmazó cégünk a Nemzetközi Gyógyszer Szövetség valamennyi jogosultságával bír, és az összes gyógyszerkészítményére pénz visszafizetési vagy csere szavatosságot garantál tisztelt megrendelőinek!

Internetes gyógyszerkereskedésünkben soha nem fordulhat elő semmilyen körülmények között sem, hogy a törvénysértő gyógyszerértékesítőkhöz hasonlóan hamis gyógyszerkészítményt postázzunk az Ön számára. Kereskedésünk jó híre, legitim üzemeltetési felhatalmazása, netes patikai azonkívül gyógyszer kereskedelmi jogosítványa érdekében sem engedhetné meg, hogy nem valódi orvosságot értékesítsen, mert akkor bevonnák a vállalat valamennyi tanúsítványát. Elvennék státuszát, pedig mi a mi országunkon kívül még 31 gyógyszervállalattal, 895 offline gyógyszertárral vagyunk szerződésben. Ezen felül még 18 országban működnekjól prosperáló netes gyógyszertáraink.

Itt felsoroljuk Önnek azt a három legfontosabb szövetséget és testületet, amelyek a gyógyszerkereskedések, valamint internetes gyógyszerkereskedések működését, szolgáltatását, amellett a megrendelt, illetve kiszolgáltatott orvosságokat vizsgálják valamint ellenőrzik, gyenge minőségi szint esetében beszüntetik a gyógyszerkereskedés működtetését, azonfelül bevonják az üzemeléshez szükséges tanúsítványait.

Ha a Kapcsolat menüpontra rákattint, akkor megmutatkoznak Önnek a képernyőn vállalatunk és az internetes gyógyszertárunk nevére szóló legmagasabb szintű nemzetközi gyógyszerkészítmény ellenőrzési szervezetek igazolt engedélyei. Az engedélyekről nézhető képekben láthat majd a domain névre utaló sűrű vízjeleket, melyet a célból volt szükséges elhelyeznünk rajtuk, hogy a törvénysértőn üzemelő, hamisított gyógyszereket kínáló webáruházak ne legyenek képesek másolni e hiteles tanúsítványok okmányait azonkívül átírni a sajátjukra.

• FDA /Food and Drug Administration/ engedély,

• CIPA /Canadian International Pharmacy Association/ engedély,

• VIPPS /Verified Internet Pharmacy Practice Sites/ engedély a Kapcsolat menüpontra kattintva megnézhetőek valamennyi hivatalos adatunkkal együtt.

Ezen legitim okmányok meglétével már letisztult Ön előtt a kép, hogy cégünk egy törvényesen kereskedő világhálón működő gyógyszerkereskedés, és nem a tucatnyi törvénysértő hamis gyógyszerkereskedő portálok valamelyike, amire a HENT, a Hamisítás Elleni Nemzeti Testület is rátereli a figyelmet.

Vállalatunk emellett csere garanciát, végső esetben pénz visszatérítési garanciát is nyújt valamennyi medicinájára, a következő jótállási körülmények mellett, hogyha:

• Ön nagykorú.

• Ön nem használt kábítószert, tudatmódosító anyagot szedés során és azt megelőzően.

• Ön komolyan vette a készítményre vonatkozó betegtájékoztatót 100%-ig.

• Ön nem fogyasztott koffein, taurin, és/vagy alkohol alapanyagú ennivalót, italt, vagy egyéb különböző fogyasztási cikket a készítmény beszedése közben és előtte.

• Ön nem érintett szív, máj, vese, tüdőbetegségben azonkívül nem szed erre/ezekre pirulákat.

• Ön nem szed nitrát származékot tartalmazó, vagy egyéb más értágító, erős vérnyomás csökkentő, illetve vízhajtó medicinákat.

• Ön nem pánikbeteg, nincs semmilyen lelki, mentális baja, azonfelül nem szed antidepresszáns készítményeket.

• Önnek önhibáján kívüli okokból nem hatott ez a termék.

• Ön rábólint arra, hogy IP címét azonfelül személyes adatait szerverünkön tároljuk.

Ha megfelelt eme pontok kritériumainak, amellett a szer saját hibáján kívül nem segített az Ön számára, visszaadjuk a tabletta árát, vagy esetleg kicseréljük egy másik alapanyagú gyógyszerkészítményre először.

Pénz visszafizetési illetve csere jótállás teljesítése a gyakorlatban

Ha beteljesedett, hogy Ön minden előírást betartott és még úgy sem segített az orvosságunk, abban az esetben választhat, hogy a pénzét óhajtja kézhez kapni, vagy esetleg kicseréljük a készítményét egy másik alapanyagú orvosságra. Általában ajánlunk Önnek egy különböző hatóanyagú cserekészítményt, amit teljes mértékben díjtalan kézbesítünk az Ön számára. 99 százalékban másik alapanyag már teljesen biztosan be szokott válni, mert megtörténhet olyan eset roppant ritkán, hogy egy alapanyag valamiért nem eredményes valakinek. Ellenben amennyiben megpróbál egy másik hatóanyagú orvosságot, akkor meglepődik a megelégedettségtől, és másképpen fordul gyógyszerkereskedésünkhöz.

Hogyha vissza szándékozza kapni az árát

Abban az esetben nincs egyéb teendője, mint, hogy küldjön nekünk a KAPCSOLAT menüpont segítségével egy reklamációs üzenetet, és akkor kap egy Claims Identification Number-t, azaz egy panaszbejelentő azonosítási számot. Ezzel a reklamációs számmal kérjük, postázzon a vállalatunknak egy kérvényező levelet hagyományos postai úton arra a névre és címre, amiről a csomagja jött. Ebben a levélben javasoljuk, írja le az Ön becses nevét, személyi adatait, azonkívül a felmerült bonyodalmát az orvossággal összefüggésben. Kérjük, írja oda ebben a kérvényben, hogy mifajta eredményt valamint mellékhatást tapasztalt a készítmény alkalmazásakor, illetve minden, a hatásával összefüggésbe hozható cselekményt. Például ivott-e koffein-tartalmú italokat, vagy szesztartalmú ital a használata előtt illetve alatt, és használt-e párhuzamosan vele további gyógyszerkészítményeket, amellett hogy hányadik évében jár. Hogyha feladta ezt a hagyományos kézzel írt levelet a szállításkor kapott névre valamint postafiók címére, abban az esetben arra szeretnénk kérni, írjon számunkra újra a KAPCSOLAT menüben egy üzenetet, amelyre egy nap leforgása alatt felelünk.

Amennyiben megjött gyógyszerkereskedésünkhöz a hagyományos levele és feldolgoztuk (4-10 nap), akkor kivizsgáljuk az esetet, és hogyha Ön az útmutatás alapján használta a szert valamint minden érdemi elvárásunkat komolyan vette, akkor jár Önnek a jótállás, ezért visszaadjuk Önnek a kiadását! Kérjük, ilyen esetben ne feledkezzen el a kézírásos levelében jelezni az utaláshoz fontos személyi adatokat. Csak kézírásos üzenetet fogadunk el, mivel azt le kell fénymásolnunk azonkívül elküldeni a központunkba adminisztrálni. Hogyha akármely adatot nem adja át, ami kell a pénz visszaadási jótállás teljesítéséhez, abban az esetben az átutalást nem tudjuk lefolytatni. elsőnek, kérjük, legyen szíves, küldje vissza nekünk a rendelt patikaszert, ami hatástalan volt, és mi kontrolláljuk, hogy gyógyszerkereskedésünktől származik-e. A megrendeléskor mindenkor egy jól elrejtett megjelölést rakunk a gyógyszerkészítmény levelére, dobozára, eszerint felismerjük, hogyha nem vállalatunktól ered a visszaküldött termék. A pénz visszafizetési garanciát kizárólag akkor fogjuk teljesíteni, feltéve, hogy az orvosság leveléből (bliszter) mindössze szigorúan maximum 1 szem nincs benne, vagy zselékészítmény esetében egy zacskó. Hogyha egynél több darab hiányzik, innentől kezdve nem tudjuk majd egyik féle garanciát sem biztosítani Önnek még aktív reklamáció esetén sem!

Ha Ön a jótállását meg szeretné kapni, akkor legyen szíves, a KAPCSOLAT menüpontra kattintva írjon hozzánk egy levelet, jelezve benne a Claims Identification Number-t, tehát a különleges panaszbejelentő azonosítási számot, és tüntesse fel a bankszámlaszámot valamint az átutaláshoz fontos összes adatát. Ha eme adatokat du. 4-ig megírja számunkra, abban az esetben még aznap visszautaljuk a kifizetett összeget, ami egy nap alatt jelentkezik a számláján. Erről egy képernyőképet tárolunk, hogyha tán nem hinné el nekünk, hogy átutaltunk az Ön számára. Az igénylés lefolytatásával mindezen szabályzatot Ön jóváhagyja.

Hogyha ki szándékozzacserélni az orvosságot

Hogyha Önnek valami oknál fogva nem volt hatékony az elküldött gyógyszerünk, vagy esetleg nem reagált megfelelően éppen arra az alapanyagra, ellenben az árával nem megy semmire, hanem szívesebben megpróbálkozna egy másik alapanyagú gyógyszerrel, abban az esetben kérjük, legyen szíves, juttasson el nekünk egy panasztevő levelet a KAPCSOLAT menüpontra kattintva. Ekkor kapni fog egy Claims Identification Number-t, úgymond egy reklamációs azonosítási számot.

Ezt követően küldjön számunkra egy saját kézzel írt offline levelet arra a névre és címre, mely az igényelt csomag kézhez kapásakor annak küldőjeként meg volt jelölve! Ebben a levélben kérjük, legyen szíves, adja meg az Ön kedves nevét, személyi adatait, hogy milyen lakcímre vagy postacímre óhajtja pontosan a csere szert amellett még azt is, hogy mire óhajtja, ha kicserélnénk a szert! Általában felkínálunk az Ön számára a hozzáértésünk alapján egy más alapanyagú gyógyszert, mely vállalatunk szakemberei szerint már eredményes lesz. Hogyha a 2 medicina költsége közt differencia van, ez utalással, egyeztetés után megoldható.

Ezután Önnek visszaigazoljuk a kérelmét, ami után nincs egyéb dolga, mint hogy feladja postahivatalban ajánlva, a saját kézzel írt offline kérelmet (ami tartalmazza a személyes adatait, telefonszámát, a kicserélendő szer nevét, a Claims Identification Number számával, nevezetesen az egyedi reklamációs azonosító számával egyetemben); és a megrendelt csomagján lévő Feladó nevére és postafiók címre (ez lenne vállalatunk) a megmaradó továbbá kibontott szert visszajuttatni szíveskedjék.

Ha megérkezett cégünkhöz a visszaküldött készítmény, az Ön személyes adatai valamint a Claims Identification Number (reklamációs azonosító szám), akkor azt feldolgozzuk és egynéhány nap elmúltával a levélben lévő adatok segítségével postázzuk Önnek a csere terméket. A saját kézzel írt offline (papír alapú) kérelemre a célból van szükség, mert cégünknek le kívánatos fénymásolni a hozzánk megírt kérelmét azonfelül el kell küldeni a központba az adminisztráció.